1. april er ikke bare en spøk

I dag har jeg vært hjemme, siden det var lesedag (og jeg som trodde det var en spøk, men neida). Ble forresten ikke lurt på grunn av datoen, som jeg husket var den dagen man lurte folk. Aprilsnarr! Jeg hadde akkurat ikke så mye å gjøre, så jeg leste litt om baderomsinnredning i kataloger og da jeg var ferdig med det, lagde jeg “DIY bilder”.

Bilde 1: Vårens hotteste stiler: Designerne setter miljø, natur og bærekraftig utvikling i fokus denne våren. Resultatet er grafiske mønstre og lek med farger og blomsterprint hentet fra det tropiske, naturlige og maritime. 
Bilde 2: Inspirasjon: Neglelakker.

Dette er to forskjellige sider i boka mi. Bildene har jeg funnet i magasiner og blader, klipper dem ut og limer inn i sidene. Virkelig en god måte å være kreativ på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg