Jeg skal konkurrere i kreativ

I dag var det siste påmeldingsfrist for den kreative konkurransen på skolen. Det måtte være minst 15 for at det skulle bli en konkurranse. Senere i dag viste det seg at det var 16 påmeldte, så det ble (heldigvis!). 

Jeg har lenge tenkt på om jeg skulle delta eller ikke. Så hadde jeg tenkt at denne kreative konkurransen må jeg bare melde meg på. Jeg hadde tenkt å delta med papirbretting (kunst) og eventuelt foto.


Mobilkamera foto av plommetreet (ikke redigert bilde).
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg