Le Corbusier’s LC2

I stilhistorien fremover holder vi på med å lage et møbel av den designeren vi hadde skrevet om tidligere i oppgave del 1. Jeg hadde om Paul Henningsen’s lamper, så da måtte jeg finne en annen designer fordi han ikke hadde annet enn lamper. Valget falt på Le Corbusier’s LC2 stol. Den hadde jeg sett før + den var veldig kjent, så da tenkte jeg å lage en slik stol. Materialer som jeg skal bruke: Kapaline, aluminiumsfolie og maling (på grunn av at vi ikke har nok skinn). Siden stolen vi skal lage er en 1:4 mål, som vil si at den virkelige stolen delt på 4, er veldig stor. Jeg har allerede kommet veldig langt på oppgaven, i løpet av noen dager tar jeg et bilde av min møbelmodell så jeg viser dere den! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg