Eksamen i programfag dag 2

Jeg hadde tenkt på denne eksamensoppgaven i hele natt fordi jeg følte at jeg måtte ta det seriøst. Jeg hadde ikke sovet så godt i dag, våknet kl. 04 og “sovnet” igjen. Våknet deretter kl. 06, spiste frokost. Etter det tok jeg fram tegningene og skisserte hvordan jeg ville møblere kjøkkenet og stua. Lagde produktkart og produktlista (legger det ut på bloggen når jeg har fått vurdering).

Det har gått bra med eksamen i interiørtegninger, men jeg synes at tiden på skolen i dag har gått kjempefort! Var på skolen kl. 09 – 14. Klokka hadde bare gått så kjapt så jeg måtte stresse med å få alt ferdig (innføring). Tegnet med tusj, fargelegging. 

I morgen skal vi ha muntlig presentasjon som går ut på: 1/2 time før oppsatt tid, forberedelse. 1/2 etter er inn til lærer og sensor. Presentasjon. Håper jeg klarer den muntlige presentasjonen som går ut på å forklare hvordan/hvorfor jeg har gjort det, begrunne løsningsforslag osv …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg