Glow in the dark

Jeg skal være helt ærlig nå: Da jeg var liten, var jeg mørkeredd. Redd for å sove i mørke og når jeg skulle sove hver dag hadde jeg nattlampen på (sånn typisk stemningsbelysning). Jeg visste ikke helt hvorfor, men en eller annen grunn trodde jeg det var monster under senga. Jeg kom over dette da jeg fikk bevis for at det ikke fantes monster under senga (da gikk jeg i 5. klasse tror jeg). Siden jeg ikke fikk lov til å ha lyset på når jeg skulle sove, fikk jeg noen “glow in the dark” figurer som jeg kunne lime på veggene og taket på soverommet mitt. Hvis jeg ikke fikk sove, kunne jeg glane på dem til jeg ble trøtt.

I dag var jeg på butikken Søstrene Grene og kjøpte “glow in the dark” figurer. Jeg tenkte å dekorere rommet mitt med dem (har noen få på det nye rommet mitt nå). De kostet 12.90,- pr pakke, så det var billig. Endelig kan jeg være kreativ!     

Elsker disse! De får meg i så godt humør, spesielt de blomsterformede figurene. Smile!

– Dekorerer dere rommet deres med noe kult?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg