Mønsterdesign i farger

I dag har jeg har tegnet et mønster i design fra et hefte som jeg fant da jeg ryddet. Til venstre er det kopien og det til høyre har jeg tegnet (hvitt ark lagt over kopien). Jeg fikk øvd meg på å tegne streker i frihånd med tusj. På noen steder bommet jeg litt med tusjen, men det syntes ikke når jeg tar bilder av tegningene.   

Først brukte jeg en trykkblyant til å tegne over (finne strekene på kopien). Deretter tok jeg tusjen og tegnet over blyantstrekene. Lettere sagt: Legge et blankt ark over og kan tegne av strekene.


Her er jeg halvveis.


Nå er jeg ferdig med tusjen.

Fargelegging: Få dybde og variere med fargebruk. Mine forslag til farger: Ikke for mange farger og ikke for lite farger. Her har jeg brukt fargene gul, svart, oransje, grå og hvit.


Ferdig resultat!

– Hva synes dere om mønsterdesignet?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg