Ryddeuke

I denne uka bestemte vi oss for å ha en ryddeuke der vi rydder våre egne ting og sorterer dem i esker. Jeg har gått i gang med å sortere alt av skrivebøker og arbeidsbøker fra 1. – 10. klasse i en eske. Her ser dere hvordan jeg har sortert prøvene og oppgavene i norsk, engelsk, matte, naturfag, tysk, samfunnsfag og RLE:


Kanskje jeg får bruk for dem senere, vet ikke helt om jeg tørr å kaste alt. Det er jo fint å spare på noe i tilfelle jeg trenger et tilbakeblikk på denne bunken. Bunken er en samling fra 8. – 10. klasse.

Synes dagen i dag har gått så fort, spesielt når man rydder. I morgen skal jeg rydde rommet mitt, bokhylla og alt det andre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg