Snart pensjoneres Plants vs. Zombies Adventures

Spillet “Plants vs. Zombies Adventures” legges snart ned fordi det ikke er nok aktive spillere … 12. Oktober blir nok den aller siste dagen jeg + mange andre spillere får spille det igjen. Det finnes også andre lignende versjoner, men det er ikke alltid like gøy. Jeg synes dette spillet har vært kjempegøy, og akkurat denne finnes kun på Facebook.


På Facebook.


Spillet kom med en viktig melding. Da jeg hadde krysset av denne, fikk jeg mange gems. Forresten, linken som gir 100 000 gems: http://bit.ly/1l8QmTP


Min “gård”. Her på “gården” har jeg mange forskjellige planter og lang vei – prøver å beskytte meg for zombier og uønskede gjester som kan “attack” hus/bygninger og stjele hjerner. Jeg kom virkelig veldig langt på spillet. Var på nest siste sted på Road Trip, plante og zombie.


Mest vellykka “labyrint”.

Man kan spille Road Trip som er å ta bane for bane. Man kan også trene opp zombier, deretter finne noen på lista som man kan “attack” bygninger for å få tak i hjerner. Det sies at zombier er glad i hjerner.

Video – bli inspirert av hva spillet handler om!

#spill #pvz #plantsvszombiesadventures #facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg