Følte meg dårlig på Sørlandssenteret

I dag har jeg vært på Sørlandssenteret. Egentlig skulle jeg ikke være med, men jeg har sittet inne en god stund nå. Det gikk ikke så bra med meg, jeg ble plutselig dårlig etter å ha vært inne på første matvarebutikk. Nesten så å si “falt sammen”. Jeg tenkte på det jeg spiste til frokost, som var pølsebrød. Vanligvis spiser jeg brødskriver til frokost, men det ble endring i planene. Tenk om det var det som gjorde meg dårlig? Jeg måtte sette meg ned flere steder, for jeg klarte ikke å gå. Ingen av dem som gikk forbi eller som så meg gadd å spørre om hvordan jeg hadde det – det var rart. I istedenfor sendte de meg spørrende blikk. Jeg hadde vondt i hodet, magesmerter, muskel- og leddsmerter …

Jeg fikk støttet meg til handlevogna, så det gikk greit ut butikken. Utenfor butikken satte jeg meg ned på en benk, og jeg fikk spist litt. Rundstykker som var både tørre og harde. Da jeg fikk spist opp, tok jeg en paracet (måtte kjøpe da jeg ikke hadde med), men det tok mamma seg av. Jeg var ikke alene, heldigvis. Etter 30 minutter hadde paracet gitt sin bivirkning, og da følte jeg meg plutselig mye bedre. Da dro jeg og mamma på café for å kjøpe lunsj til meg da.


Eplekake + kaffe.

Etter lunsj gikk vi til forskjellige elektrobutikker som Lefdal og Expert. På Lefdal kjøpte vi:

Dere gjetter aldri prisen på disse spillene! For et godt kjøp på Lefdal! Spillene er til brødrene mine som har spillkonsollen Nintendo 3DS.


Brosjyre om den nye Samsung Galaxy S5 og kjøkkenplanlegger 5 (kanskje jeg trenger denne til interiør, med CD) – de er gratis.


MicroSDHC Card 8 GB – minnekort til mobilen (fordi jeg har så dårlig plass).

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg