Glovarme dager

I det siste har det vært så glovarmt at det nesten er som å være på reise! Jeg vet at de fleste reiser til forskjellige steder, gjerne tropevarme steder som Tyrkia, Spania osv … Jeg synes det er nok å være hjemme i Norge. Herlig! Når det er så varmt ute, er jeg enten inne eller så sitter jeg i skyggen. Når jeg er ute og ikke smører meg med solkrem, kommer sola nok til å brenne opp armen min (husker forrige gang da det skjedde). Nå har det gått mye bedre, huden har blitt så god som ny.

Noen inspirerende bilder fra DeviantART:

Ellers har jeg ingen bilder tilgjengelig akkurat nå …

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg