Mandag – ny uke og nye oppgaver

Ny uke, nye oppgaver. Vi har blant annet fått en oppgave om å innrede et kjøkken til et ungt par som akkurat har kjøpt seg en ny leilighet. Vi bruker IKEA’s Home Planning der vi kan møblere, se totale priser og se i 3D. En annen oppgave er å innrede egen arbeidsplass når jeg blir interiørkonsulent! Også en IKEA oppgave, men denne tegner vi for hånd. Møblene kommer vi til å plukke ut derfra. Det kommer til å bli en uke der jeg er mindre aktiv her, men se positivt, når jeg er ferdig med oppgavene kommer jeg til å legge ut noen tegninger her.

Jeg fant ut at programmet hengte seg opp, det kommer til å ta tid å fikse på det … men praktisk å kunne lage et kjapp “skisse”.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg