NM i sjakk i Stavanger

Heia mine brødre! I denne helga var det NM i sjakk for barn og ungdom 2014 i Stavanger. Jeg var ikke der, men skulle ønske jeg hadde blitt med dem. Det er alltids spennende å følge med på internett, uansett hvor jeg er. Det var mange deltakere, ca. 400 og det å kjempe seg opp til 1. plassen var nok veldig vanskelig …


Bildene er lånt fra hjemmesiden.

Forhåpentligvis kommer jeg til å ta bilder av premien(e) de vant litt senere i et nytt innlegg. Håper de har hatt det gøy i Stavanger 14. – 16. november!

#sjakk #nm #stavanger

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg