Instagrambilder som har kommet på trykk i avisen

Nå har jeg ikke notert nøyaktig dato disse bildene kom på trykk, men jeg fikk mange bilder på trykk i KristiansandAvis i løpet av årene 2013 og 2014. Jeg husker bare at jeg startet med bildet #herbs (det lille bildet nederst i midten) og sluttet med #gatemarked på Torvet (stort bilde nest nederst til høyre). Jeg kommer fortsatt legge ut flere bilder etter nyttår på instagram.


#kristiansandAvis

Nå holder jeg på med et/flere nye innlegg, en oppsummering av året 2014. De fleste som bloggere har dette. Hvor mange deler ønsker dere å ha? Altså at jeg deler året 2014 i hvor mange innlegg?

#oppsummering #instagram #bilder #inspirasjon #avis #minner #2014

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg