På leting etter opplæringsplass

I uke 10 og uke 11 skal vi ut i opplæring/ut i praksis. Vi må selv finne et sted som vi vil jobbe, og jeg har bestemt meg for å gå til IKEA fordi det er så masse fint der. Og så mange interiør-avdelinger! Jeg har selv tatt kjempemange bilder og lagt det ut på bloggen, så interessen er stor.

I dag dro jeg til IKEA for å spørre om jeg kunne få opplæring der. IKEA er jo kjempestort, så det var vanskelig å finne frem og hvor på hvilket stede(r). Spurte i kassa etter daglig leder, så det gikk greit. 


Vi elsker duftlys (det lukter så godt)!


Kunstig rose.

#IKEA #inspirasjon #foto #utstilling #design 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg