Super Mario Galaxy Wiii

I går så jeg et Wii-spill på tilbud og i dag bestilte jeg det via collect@store og hentet på butikken Expert etter skolen. Synes det var greit at de kunne spare dette spillet så jeg kunne kjøpe det innen 24 timer!

Super Mario Galaxy 2 Wii HER (på tilbud akkurat nå!)

Super Mario Galaxy har fortjent blitt omtalt som et av tidenes beste spill, og dette er den etterlengtede oppfølgeren. Nok en gang følger vi Mario fra planet til planet, alle i varierende størrelser og med ulike utfordringer: i det ene øyeblikket er du en kjempe i et tredimensjonal miljø, i det neste en miniatyr i en todimensjonal verden av den gamle skolen.

Med seg på ferden har Mario sin trofaste følgesvenn, dinosauren Yoshi. Når Yoshi spiser ulike frukter får han magiske krefter, og kan for eksempel bli rask som lynet eller oppblåst som en ballong – alle egenskaper som er nødvendige for å kunne forsere ulike hindringer. I tillegg er Yoshi utrustet med en glupsk tunge som kan fange fiender, eventuelt brukes som et tau så han kan slenge seg fra krok til krok.

Kjente objekter fra originalen, som biedrakten og det interplanetariske navigasjonssystemet, er med også denne gang. Mario har dessuten fått noen nye verktøy å boltre seg med, blant annet en kraftig drill og brytere som stanser tiden.

Med Super Mario Galaxy 2 ligger alt til rette for nok et magisk eventyr og en utrolig underholdende spillopplevelse.

Nå har jeg 1-eren og 2-eren. Snart skal jeg spille fordi gaming er gøy (spørs om jeg har tid til overs, som jeg ikke har akkurat nå haha)!

Soundtrack – nyt musikken.

#game #spill #mario #galaxy

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg