Åpen skole og dagen i dag

I går var vi på skolen fra kl. 13 – 20. Kl. 17 – 20 var det åpen skole – mange besøkende. Vi satt og jobbet med oppgaven “venterommet” og det kom mange inn og kikket her og der. Restaurant og matfag hadde lagde masse god mat som vi kunne smake på (smaksprøver). Jeg fikk smakt på Hennig Olsen softis, drops, marengs/pikeskyss, kjøttkake/karbonade (?). Alt var så godt at jeg fikk lyst på mer!

Skiltet som stod utenfor klasserommet vårt.

I dag skulle vi presentere til læreren og levere “venterommet”. Det gikk bra med presentasjonen, men det føltes ut som om jeg hadde glemt noe. Jeg rakk å bli ferdig siden jeg hadde gjort mye hjemme i det siste. Jeg jobbet litt med det da kom hjem i 21-tida. Dette leverte jeg: Produktkart + produktliste, plantegning, oppriss (2), perspektivtegning og stemningskartet. Jeg har vært inne på It’s learning og den neste oppgaven vi skal innrede er en ungdomskafé!

#interiør #design #skole #oppdrag #oppgave

3 kommentarer
    1. Ja det tror jeg på! Jeg tror jeg kunne ha likt noe sånt da jeg gikk på vgs, men det var desverre ikke så mange linjer å velge mellom. Håper helgen ble fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg