Leter fortsatt

Tiden går og jeg leter fortsatt. Prøver jeg ikke, lykkes jeg ikke. I dag dro jeg ut til Sørlandsparken for å spørre etter et sted som jeg kunne være ute i praksis. Jeg fikk dessverre nei og noen hadde allerede fått plass de stedene. Jeg hadde heller ikke så lyst til å spørre på de stedene som var listet opp på tavla som skulle spørres av den og den personen. Jeg vet at flere også har problemer med å finne et sted, og jeg er ikke den eneste. Kanskje fordi vi er for sent ute? Jeg tror VG1 og VG2 har allerede fått plasser, så står vi kanskje litt igjen. For å si det sånn, så føles det så umulig. 

Låner et bilde fra Google.

#skole #interiør #opplæring #bedrift

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg