Å holde ut, tenke og skape

Interiørfaget er kjempegøy å jobbe med, men noen ganger kan det være for mange ting å tenke på – alt på én gang? I denne uka har vi første prioritet å jobbe med kundeoppdraget St. Joseph leilighetene. Det er ekte kunder vi jobber med, så vi fikk ikke så mye tid til å jobbe med ungdomskaféen. Det var foreslått å ta med oppgaven ungdomskafé hjem å jobbe, som jeg har gjort 24/7 (ja, jeg arbeider med dette i helgene også). 

Ungdomskafé skulle leveres i dag, som det stod skrevet på oppgavearket. Jeg har vært syk i hele denne uka, noen merker sikkert at jeg ikke er det, men bare trøtt. Jeg vil ikke å få fravær fra skolen (har bare 1 time fravær til nå), så jeg har rett og slett holdt ut i hele denne uka. På torsdag var det nyttår i Kina, så vi feiret. Når man er syk, så orker man nesten ingenting. Jeg har jobbet mye med oppgaven, men synes det var dumt at jeg ikke ble ferdig med oppgaven i dag. Ikke alle i klassen ble ferdig heller, kan det være noe galt med tidsfristen da? Håper vi ikke får trekk, tross alt har vi alle så mye å gjøre utenom skolen.

I min oppgave vil jeg finne på noe crazy, kreativt og nyskapende. Er på vei, ligger ca. 75% / 100%. Har nå stemningskart, produktkart, tegnt plantegning, oppriss og aksonometri.

Oppgaven synes jeg er gøy, men det eneste er at rommet er så “firkantet”, så det blir bare som et puslespill. Grunnen til at jeg skrev dette innlegget var at jeg ikke ville levere inn noe som var halvferdig. Om jeg stresser blir tegningene ikke helt som de skal være og det vil jeg at det ikke skal skje. Jeg må nesten ta det med ro i disse dagene, fordi det er vinterferie og jeg vil fortest mulig bli ferdig med oppgaven og levere. De fleste av oss har tatt med oppgaven hjem, og de fleste ligger ganske likt. Jeg tror det bare var én i klassen som leverte ferdig.

#interiør #skole #oppgave #tegninger #ungdomskafe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg