Det Nye på tilbud

Reklame | Det Nye

Plutselig har vi kommet til den uka vi har vinterferie. Det er på tide å legge alt som har med skole bak seg og heller finne på noe gøy å gjøre i ferien. Det skal jeg gjøre når jeg er ferdig med skoleoppgaven.


I forrige uke var jeg så heldig å få tilsendt Det Nye i posten. Jeg blir alltid glad når det dukker opp ting i posten! Etter å ha bladd igjennom Det Nye, så jeg med engang at det var masse interessant å lese om! Og inspirasjoner …

Magasinet inneholder alt fra reportasjer, mote, skjønnhet, livsstil, interiør og mye mer. Det er også konkurranser i hvert nummer og akkurat nå i dette nummeret kan dere vinne smykker fra dyrberg/kern verdi 9000 kr og de trekker hele 4 vinnere!


Det var vanskelig å kunne si hva jeg likte best, men jeg synes det var masse inspirasjon i magasinet. Og med inspirasjon kan jeg sitte i timevis med magasinet i fanget.

Lyst til å prøve abonnement av Det Nye?
Nå får dere 5 utgaver av Det Nye + stor toalettmappe fra Lulu’s for kun kr 199 (+ porto kr 49 for gaven). Toalettmappen fra Lulu’s kommer i fargen “iris”, og er perfekt for reiser og til baderomshyllen. Den rommer det nødvendigste av produkter og makeup, og leveres i et slitesterkt materiale som sørger for at den tåler reiser i mange år fremover. Verdi kr 399. Tilbudets totalverdi er kr 694!

Se tilbudet HER.

#DetNye #magasin #anbefaling #sponset

9 kommentarer

Siste innlegg