Ut i praksis IKEA #6

Nå er det bare denne uka igjen vi er ute i praksis. Når jeg tenker meg om, så føltes det ut så fort det har gått!


Dagen i dag begynte med å være på senger og barnas. Gjorde det fint der og satte på plass en haug med ting. Noen magasiner lå på feil plass, det samme med brosjyrer og ting og tang. Sjekket at det så fint ut.


Tok med skuffene til et lagerrom og skrudde av håndtaket. Etter det var det å skru på håndtaket på noen oransje skuffer (lik på bildet).


Noen sengesett å stryke.


Var på “skattejakt”! Dette var gøy. På bildene tegnt med sirkler rundt betydde at det var utgående varer som skulle fjernes fra utstillingene til venstre når vi går inn i 2. etasje. Jeg tok med meg en handlevogn, så gikk jeg runden.


Dette fant jeg: Oransje skåler, en boks, en veggklokke, servietter, brikker, tallerken og bøker. Ikke alle ting var på utstilling, så derfor ble det færre ting enn det jeg håpet på. Trodde det var alt på bildet de hadde brukt (utstillingsvarer).

#ikea #utplassering #opplæring #bedrift #interiør #utstilling #skattejakt

2 kommentarer
    1. Veldig bra innlegg. Jeg går på vg2 interiør og utstillingsdesign, derfor synes jeg at det er veldig gøy å lese dine innlegg. Jeg har også vært utplassert på ikea en gang når jeg gikk i 10 klasse.
      Hadde vært gøy om du stakk innom min blogg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg