Ut i praksis IKEA #9

Nest siste dag ut i praksis, i morgen er det siste gang/dag. På morgenen leste jeg i interiørmagasiner: Rom123, og da kom jeg over en fin dekorativ uro (med steg for steg) forklaring:


Kilde: Rom123


Ferdig kjøkken!

Jeg har gått runden, ryddet litt rundt forbi og har tatt med meg hylla opp. Fikk en (stor)oppgave som gikk ut på å svare på noen spørsmål. Skulle gå rom for rom og svare på spørsmålene. Det var mange flotte stiler og trender!


IKEA katalogen som jeg kunne kikke litt på.


Kom over dette rommet, veldig fint.

#ikea #utplassering #opplæring #bedrift #interiør #design #kreativ #showrom #kjøkken

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg