Tidsfordrivende fantasi

Advarsel: Dette er ganske tidsfordrivende og kreativt! I noen uker fremover (når jeg har ledig tid), har jeg tenkt å fargelegge noen tegninger som jeg har printet ut i A3. Jeg printet ut det fordi jeg ville øve meg mer på fargelegging. Tegningene er tegnt av Johanna Basford, og jeg kom over denne boka “Secret Garden” da jeg så på nyhetene en gang. Det sies at de fleste bruker fantasien når dem fargelegger og blir konsentrert – OG de klarer å legge fra seg/glemme sosiale medier! 

Jeg liker boka fordi det er mange hagerealert tegninger og mønstre tilknyttet til blomster og fantasi. Den er nå høyest på ønskelista mi.

#tegninger #design #secretgarden #fargelegging

5 kommentarer
    1. elsker den selv <3 og det er sant! jeg bruker mindre tid på sosiale medier enn tidligere etter jeg fikk denne boka 😀 Det er jo kjempe gøy å drive med =) ha en fin dag =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg