PC-en er på fiksing, så låner en PC

Skole PC-en min er på fiksing. Det er tastaturet som skal skiftes ut. En kort oppsummering: Jeg var på PC-en, og etter friminuttet kom folk inn. Plutselig ser jeg et glimt av en “flyvende” vannflaske med vann. Det skjedde så fort at jeg nesten ikke rakk å reagere. Heldigvis var korken igjen, så det kom ikke noe ut av det. Det var “E”-knappen som ikke ville “klistre” seg fast til der den hørte hjemme. Jeg klarte ikke å fikse den, dro jeg ned til IT for å spørre. Det skulle bestille nytt, så det tar en uke. Da blir det en uke uten min PC.

Jeg er ikke sint hvis det så ut som det, men bare “hvorfor måtte det skje meg”. Det var ingen stor greie, men man kaster heller ikke fra seg vannflasker så de ikke “flyr” på plass.

I mellomtiden får jeg en låne PC med Photoshop (fikk en som ikke hadde, så jeg spurte om en som hadde). PC-en er grei å bruke, men er litt treig og lukker seg når jeg er på internett. Bruker Internett Explorer som eneste nettleser da, vanligvis går det raskere med Google Chrome. En ting til: Har ikke Adobe Flash, så kan ikke spille spill og redigere bilder. Litt trist egentlig, siden jeg holder på med blogging.

Jeg fikk låne en minnepenn før jeg skulle gå, fikk overført noen oppgaver og produkter som jeg fant. Heldigvis fikk jeg også åpnet Photoshop, så nå er det bare å komme i gang med oppgaven. Jeg gleder meg til å komme videre.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg