Presentasjon til kunden og ut på tur

Ignorer skrifta, skrev fort

I dag jobbet vi med trapper (har begynt på perspektivtegning). Akkurat nå går vi en etter en inn og presenterer Bul/Mållaget til kunden. Jeg har ikke forberedt meg på framføringa, men det går sikkert greit å ta det som det kommer. Kl. 17 skal vi på friluftstur/overnattingstur, så da skal jeg pakke ferdig når jeg kommer hjem. Det gjorde jeg i går kveld også, så jeg mangler litt. Vi kommer til å overnatte der og kommer hjem på fredag. Skal sove i gapahuk eller i telt regner jeg med. Da blir det en tur uten internett …

1 kommentar
    1. Hei 🙂 Ser at du følger bloggen min som er utrolig hyggelig, men jeg poster ikke lengre på den så hvis du vil følge min nye er det bare å adde meg på: aneestil.blogg.no.
      Ha en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg