Eksamen 1. – 3. juni

Eksamensdager pågår … På fredag fikk vi vite tema for eksamen: Kafé med sittegrupper inne og ute. Det var offentlig miljø, og det var alt vi fikk vite på arket. Det var fint å kunne få en helg til å forberede.

Mandag 1. juni var det eksamen fra kl. 09 – 14. Vi kom 15 min før for å forberede oss (finne fram tingene). Kl. 09 leste læreren oppgaven høyt og vi kunne stille tekniske spørsmål. Oppgaven var å innrede en enkel kafé med sittegrupper inne og ute. Dagen ble brukt til å kladde/finne produkter. Husker at jeg satt veldig sent om kvelden for å tenke ut hva og hvordan jeg skulle møblere.

Tirsdag 2. juni begynte vi samme tid. Dagen ble brukt til å føre inn på innføringsark. Jeg fikk litt panikk da det ikke var noen lysbord tilgjengelig inne og utenfor klasserommet, så da måtte jeg gjøre noe annet den første timen. Da brukte jeg tiden til å lage ferdig produktkartet. Etter en stund fikk jeg dele lysbord, så da var jeg litt heldig! Etter å ha tegnt med sort tusj, var det bare fargelegging igjen. Brukte fargeblyanter, og nei jeg er ikke flink til å bruke tusj. Føler at alle oppgavene blir uten tusj, men det er fordi jeg foretrekker fargeblyanter istedenfor. Det som skulle leveres: Plantegning m/lyspunkter, produktkart + liste, perspektivtegning. 

Onsdag 3. juni skal vi ha framføring for faglærer og en sensor fra en annen skole. Læreren har satt opp tidspunkt, så vi har fri når det ikke er vår tur. Tenk, etter denne store eksamen oppgaven, er vi offisielt ferdig med interiørtegninger!

#interiør #eksamen #kafe

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg