Fra Photoshop CS5 til CC

Etter skolen i dag stakk jeg ned til IT for å “oppdatere” Photoshop. Grunnen til dette er at CS5 (versjonen jeg hadde siden VG1/VG2) har ofte sluttet å virke, og da har det meste arbeidet jeg har gjort i Photoshop, blitt borte. CS5 hadde jeg på engelsk, nå har jeg fått den nyeste CC som er på norsk. 

Det virker så mye bedre med den nyeste versjonen altså! Det går raskere og at det ikke henger seg opp. Gleder meg til å prøve ut de forskjellige effektene!

#photoshop #design

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg