Ryddehelg

Vet dere hva jeg har brukt helga til? Rydding! Jeg har ryddet rommet mitt og kastet/ga bort det jeg ikke trengte. Det var noen ting som var blitt sortert på feil plass, og etter noen få timer hadde alt ramlet ut og det var nesten helt kaos! Jeg har samlet en stund på magasiner som har noe med interiør å gjøre, og her er noen utklipp som jeg har spart på en stund.

Jeg har klippet ut disse interiørkollasjene fra Sørlandssenteret’s magasiner. De var ganske inspirerende, så da tenkte jeg å spare på dette.

#interiør #rydding #sommerferie

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg