En ny sommerheader til bloggen

I dag har jeg lagd en ny header. Jeg fikk skiftet ut den gamle headeren med tema interiørtegning til ny header med sommertema. Grunnen til dette var at jeg ville ha en ny + at den nye headeren representerer en mye mer personlig blogg. Headeren er laget i Photoshop CC.

I sommerferien har jeg nesten ingenting å gjøre, har heller ikke sommerjobb, så da kan jeg prøve å se om jeg kan lage headere eller såkalte “forsidebilder” for å tjene litt penger. Interessert? Dere kan bestille header HER!

#blogg #header #moderne #design #sommer #bestill #photoshop

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg