Nedvasking

I dag har jeg gjort litt forskjellig. Har tegnt en tegning (viser på bloggen senere, har begynt å fargelegge) og før lunsj har jeg vært med en på “jobb”, og har hjulpet til med nedvasking (offentlig miljø). Det var stort, og det var mye som måtte gjøres. At hun selv skulle jobbe der alene i hele denne uka, var ganske kjedelig. Det var også ganske stille der, så why not – så fint at kunne jeg hjelpe til 🙂 Tok ikke bilder der, men tok bilder av dette her:

Bare noen plakater av frukt og grønt som hang i veggene. Litt interessant, forresten. Noe av det jeg har gjort: Fjernet lærertyggis fra veggene, vasket bort blyant/fargestifter tegnt på veggene. Jeg hadde for det meste ansvar for veggene.

#jobb #nedvasking #sommer #frukt #grønt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg