The Tall Ships Races – 27. juli

Dag 3 av 4. Tenk at det har gått så fort, i morgen skal seilskutene forlate Kristiansand. Jeg har fortsatt veldig mange bilder å vise til dere! Egentlig så husker jeg ikke hva jeg tok bilder av, så jeg tok bare flere nye bilder. I dag har vi gått en runde der vi gikk i går, så tok vi turen til Odderøya, Gravane og Tresse som vi ikke fikk besøkt i går. Seilskutene der var mye mindre enn de som var ved Kilden og båthavna ved Color Line. På de store seilskutene fikk vi lov å besøke og ta en titt ombord. Det var herlig, vi var høyt oppe og bare så hvor små folk var der nede.

Hva som kommer på bloggen senere: Videoklipp, bilder av boder og “butikker”, ting vi har kjøpt. Kanskje jeg tar enda en tur innom The Tall Ships Races i morgen også, eller så tar jeg en tur på senteret.

#thetallshipsraces #kristiansand #foto #folkefest #2015 #seilskuter #internasjonal #flagg #land

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg