Det klarte ikke å bestemme seg …

I dag har jeg gjort litt matte, bare for å bli ferdig med det vi holdt på med i de siste timene før høstferien. Å sitte med skolearbeid i fritiden (?) er nesten som “hjemmeskole” – og det gjør jeg de fleste fredagene. Men, tilbake til dagens overskrift.

Jeg har løpt flere ganger ned og ut for å henge klærne til tørk, men så plutselig skjedde det etter noen få timer; Det begynte å regne, bare bittelitt. Jeg bestemte meg for å ta ned noen t-skjorter, men så var været blitt fint igjen. Hmm, det kan jo bare stå ute litt til? Jeg hang t-skjorta på plass igjen, og stakk inn. Etter en stund merket jeg at det haglet og regnet … Det var nesten forferdelig, klærne ble våte igjen. Da jeg tok dem inn, var det plutselig blitt sol igjen. Dette været altså – klarte ikke å bestemme seg.

Neste valget ble tørketrommelen fordi den klarer å gjøre jobben sin. Tør ikke å henge ut noe igjen i dag eller kanskje jeg burde sjekke været neste gang hvis klær skal tørke ute. Tar aldri den sjansen igjen.

#klær #tips #hjemme #skole

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg