Anbefaling: Nikon Coolpix L31

Jeg (eller vi) har kjøpt et nytt kamera: Nikon Coolpix L31. Det er et kompaktkamera med 16 megapiksler // 5x zoom. Jeg likte og ville kjøpe den i fargen silver, men den var dessverre utsolgt, så kjøpte den i sort farge på butikken Expert (som var på tilbud i denne uka) – HER. Jeg la forresten merke til at det stod 499,- i avisa og på nettsiden deres stod det 489,-.

Den tar utrolig gode bilder, man kan velge effekter og scenevalg før/etter fotografering. Jeg prøvde å ta bilder av TV-en, og det ble ikke en lys “flekk” på bildene som det ble da jeg brukte et digitalkamera. Ja, jeg brukte blits. Det beste med kameraet er at bildene kommer i høy oppløsning og opptak av HD-video i 720p.

#kamera #foto #bilder #blogg #kvalitet

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg