Lypsyl kolleksjonen

I går fikk jeg en herlig og fin overraskelse i posten: En pakke med Lypsyl “kolleksjonen” – gjett om jeg ble glad? Etter å ha anbefalt/hatt en selvvalgt presentasjon “Ord for dagen” på skolen om “Lypsyl Pure”, skrev jeg også noe om det på bloggen og nå fikk jeg dette som en gave. Dette fikk jeg:

  • Lypsyl Original – Den originale Lypsylen som først ble lansert
  • Lypsyl Pure – 100 % naturlig!
  • Lypsyl Active Rescue – NYHET! Førstehjelp for tørre og såre lepper!
  • Lypsyl Aloe Vera – Leppepomade med aloe vera
  • Lypsyl Pink Care – Leppepomade med mykgjørende shea butter og et hint av delikat rosa

Jeg fikk 2 stk av “Lypsyl Pure” (!)

Nå som det er høst og snart kommer vinteren, blir det fort at vi får tørre lepper. Da kommer Lypsyl med løsningen som kan beskytte leppene!

#lypsyl #pure #naturlig #leppefettstift #skjønnhet #sponset

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg