Snart jul, pepperkaker og juletre

Det går så fort mot jul. Jeg kan ikke tenke på at skolen snart er slutt for i år (lurer fortsatt på hvilken dato siste skoledag er). Jeg har ikke vært flink til å blogge noe i denne uka fordi jeg har hatt det så travelt med innleveringer, prøver og presentasjoner. Det føltes ut som om det aldri tar slutt. For noen dager siden hadde vi matteprøve i kapittel 4 Funksjoner 2 og den fikk vi tilbake i går. Jeg ble veldig fornøyd med det jeg fikk, men jeg kunne gjøre det bedre for å si det sånn. Det er julestemning på skolen:

Skolen har pyntet et høyt juletre – vi får en fin julefølelse.

Restaurant og matfag har lagd en pepperkakeby inspirert av Kardemomme by i dyreparken.

I dag (nå nettopp) har vi hatt naturfagsprøve i kapittel 4 om Stråling. Det gikk jo greit, men ikke så vanskelig. Husker at jeg øvde mye dagen før og bare ønsket å kunne alt. På torsdag er det på’n igjen: Da skal vi ha prøve om det vi har hatt om i timene. I neste uke er det tentamen i matte.

 #skole #påbygg #juletre #jul #pepperkake #julestemning

2 kommentarer
    1. Mye prøver på denne tiden skjønner jeg, men virker som du får gode resultater da. Flink! og lykke til på de siste prøvene nå 😀 var veldig fint pyntet juletre og pepperkakehus ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg