Julegaver 2015

Dette er julegavene for i år. Bare se hvor mange! Jeg fikk samlet det meste av det som ble pakket ut, og tok bilder av dette. Ikke alt er med på bildet (noe er tatt bort). Ikke alt er mitt, men det er “alle” sitt.

Kort oppsummert av det jeg fikk: Origami av to svaner, en Game Cube kontroll, en pose seigmenn, skolekatalogen, ADAX Clutch og i dag (2. juledag) fikk jeg et par hjemmestrikket sokker.

Her er det blant annet klær, bøker, drikkeflasker, noe å ete, sko og noen spillting.

Faktabøker (leksikon), verdensatlas, om været og jorden.

En bok om sjakk, en lesebok, en Mario figur, en Game Cube kontroll og noe sølv glitterpynt til juletreet.

Skolekatalogen 2015 – 2016! Kos å se bilder av alle og en fin minnebok.

Origami av to svaner – papirbretting.

ADAX Clutch! Denne passer perfekt til fest og hverdag.

Nå blir det sikkert lenge til neste jul, med det vil jeg til slutt si tusen takk for alt jeg fikk, og at det ble en kjempefin og vellykket julefeiring! 

– Hva fikk dere til jul i år?

#jul #julegaver #juletre #julaften #juledag #gaver

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg