Skoleplan for de to neste ukene

Jeg har ikke tid til å blogge for tiden fordi det er så mye skolearbeid å gjøre i disse to ukene som kommer. Skulle gjerne ha hatt en planlegger eller kalender som jeg kunne skrive ned ting på, men det ser ut som alt går i ett sett. Ikke så lett å holde styr på alt …

Planer for uke 4: Norsk oppgave analyse, presentasjon i historie: Slaget i Cambrai, muntlig fagsamtale i naturfag + andre innleveringer i norsk.

Planer for uke 5: Matteprøve kapittel 5, presentasjon i historie om en kjent historisk person: Christofer Columbus + andre innleveringer i norsk. På slutten av uken: Gruppeintervju – på kvelden.

Hvis jeg har litt ekstra tid, skal jeg søke litt rundt på internett etter studier jeg kunne tenke meg etter dette året med VG4 Påbygg. Det finnes mange veier å gå og jeg håper å finne noe innenfor design, foto eller IKT.

#skole #utdanning #planlegger #presentasjon #innleveringer

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg