Bilder og inspirasjon fra Åpen skole

Nå har jeg akkurat vært på “Åpen skole” på to videregående skoler. Det var mange besøkende folk rundt 17-tiden og utover. Jeg tittet innom interessante steder som restaurant og matfag, medier og kommunikasjon, interiør og utstillingsdesign og interiør-området. Smaksprøvene inne på matfag var så godt, de på medier viste en film og de på interiør og utstillingsdesign holdt på med tegning og utstilling.

De runde bordene var fint pyntet nede ved kantinen.

Brosjyrer og bøker ved restaurant og matfag.

En liten og koselig restaurant.

Lyskasterne skapte god stemning.

Laget av VG3 Interiør.

Laget av Studieforberedende m/formgiving VG1: Arkitektur-prosjektet.

2 STA (studie).

På den andre videregående skolen (Kvadraturen skolesenter) inne på et biologi klasserom så vi på et forsøk. Det kom så kjapt at jeg nesten ikke rakk å følge med på hva som var i der.

Brosjyrene og noen kataloger fra “Åpen skole” besøkene.

Sist, men ikke minst: Utdanningsprogrammene som jeg fant ut passer til KREATIVE folk som liker design, håndverk, foto … (anbefales)! Jeg gikk selv Design og håndverk første året.

#skole #utdanning #design #medier #karriere #kunst

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg