Uke oppdatering og finale

I denne uka har jeg hatt: En matteprøve om modellering, en muntlig fagsamtale i naturfag om radioaktivitet og en presentasjon i historie om Christofer Columbus – og dette hang som en tråd, nemlig tre dager på rad. Sist nevnte kunne jeg utsette til neste uke, men jeg ville heller ta det siden jeg hadde det klart. Det skulle jeg ikke ha gjort … men jeg ønsket ikke å utsette det til neste uke igjen for da ble det så mye å tenke på. 

I dag var det finale i Tangen Talenter og de hadde live-stream med fire kameraer rundt omkring i ulike steder som vi kunne lettere følge med på Youtube. For det meste var det sang og dans. Dommerne stemte, og det kunne også publikum avgjøre hvem som skulle vinne. Kun de beste vant, men jeg så for meg alle som vinnere på grunn av deres talentfulle opptreden. 

Et bilde jeg tok fra LIVE-sendingen på Youtube. Stort publikumtall og mange fikk til og med gratis is (?)! Jeg satt litt lenger til høyre og så scenen rett fram (altså i 2. etasje). Spennende å følge med på, og det er nok ikke lenge igjen til neste gang.

#skole #dans #sang #talenter #kristiansand

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg