iSkysoft Video Editor

Jeg har alltid brukt Windows Movie Maker som videoredigeringsprogram på PC de siste årene, men tenkte at det var på tide å skifte til et nytt og bedre redigeringsprogram for videoer. Er ikke så flink til å redigere videoer, så alt går som enkelt hver gang. På nettet brukte jeg søkeordene “iMovie på Windows 7” og fikk opp blant annet iSkySoft Video Editor. Denne lastet jeg ned, for den ligner så mye på iMovie selv. Jeg har ingen anelse for hvilken videoredigeringsprogram som er best, så prøver bare denne.

Det tar litt tid å sette seg inn i det. Programmet er gratis å laste ned, men det koster penger for å fjerne den digre logoen som henger seg i hele videoen. Det er irriterende! Jeg har valgt avansert her (kan endres senere også). Putt på videoklipper, tekster, musikk, lyder og effekter – send og lagre til Youtube eller andre nettsider. Tror ikke dette programmet passer meg helt … Har dere noen andre gratis videoredigeringsprogrammer å anbefale?

#video #film #youtube #redigering #design

3 kommentarer
    1. Hm, lurte faktisk på om det fantes noe annet enn moviemaker som var gratis å bra selv her om dagen. Si i fra om hva du syntes om det du installerte nå da etterhvert? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg