Åpen skole på Universitetet

Kl. 09:30 – 14:30 var det “åpen dag” på UiA der vi som elever fra Aust- og Vest-Agder kunne stikke innom for å snakke og se oss rundt omkring. De som stod ved stands veiledet oss som skal/har ønsker om å ta en høyere utdanning. Fra forskjellige tidspunkt i auditorier ble det holdt presentasjoner av de ulike studiene og noen forelesninger. 

Jeg har fått med meg en katalog, en brosjyre og en nøkkelhalsbånd.

Stands og mange folk.

Jeg gikk bort til lærerutdanningen for å spørre om hvordan det er å bli en lærer. Tenkte å ta lærerutdanning 4/5 år her på UiA eller yrkesfaglærer på Design og håndverk, men da må jeg flytte til Oslo for å studere? Valgene er mange, og jeg tenker på det hele tiden. Hva vil jeg og hva kommer jeg til å velge?

#utdanning #skole #høyskole #universitetet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg