Extra Orange Flavour

Reklame | Trybe

I dag fikk jeg en pakke Wrigley’s Extra Orange Flavour fra Trybe. Tidligere har jeg prøvd og testet ut Extra Superberries, og nå skal jeg og to andre teste ut denne nye tyggisen med appelsinsmak.

Førsteinntrykket: Det aller viktigste førsteinntrykket er å se hvordan pakningen er designet. Den ser helt grei ut med friske farger og til høyre er det et bilde av noen appelsiner. Da jeg luktet på pakningen kunne jeg lukte god appelsinsmak.

Eat, Drink & Chew Extra

Det er 10 stk sukkerfri tyggegummi i pakningen, og mine to “testkaniner” ville gjerne like fort prøve og vurdere denne. Etter å ha prøvd tyggisen, ble vi enige om å dele våre meninger om hvordan det smakte:

Jeg (19): – Det smaker som … mye appelsinsmak, litt “fake” i begynnelsen og smaken forsvant litt etter litt. Ganske fort, egentlig.

De andre nikket og tenkte nesten det samme:

BT (15): – Jeg tror jeg hadde tygget denne i 15 minutter maks og gått over på noe annet. Kanskje de har en bedre tyggis med mer smak i så den kunne vare litt lengre i munnen.
JH (12): – Jeg likte appelsinsmaken veldig godt, men den mangler litt smak. Tror jeg vil ta en bit til for å være helt sikker.

Positivt: Sukkerfri tyggegummi, fin tyggisdesign på pakningen og informasjonen som står på rundt tyggispakken.
Negativt: Smaken forsvant veldig fort, litt “fake” appelsinsmak og litt lite tyggis i pakningen, men den kunne ha vært bedre i selve smaken 😉

#trybe #extra #tyggis #sponset

4 kommentarer
    1. Morsomt at dere testet den da 🙂 Gøy å teste nye ting. Personlig bryr jeg meg veldig lite om pakningen når jeg skal kjøpe tyggis, så så lenge den er god kan pakningen være både kjedelig og stygg, haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg