How to make: Facebook Coverpicture

Av og til kan et helt forsidebilde være litt kjedelig å ha som bilde. Hva med å lage en collage av små bilder som man setter sammen til et stort? Jeg fant alle disse bildene på weheartit og satte dem sammen på BeFunky. Velg “Collage Maker” og trykk på “Oppsett”. Deretter scroller du ned til du finner “Facebook cover”.

Legg til bilder ved å trykke på rutene. Dette er oppsettet jeg brukte til min Facebook cover. Deretter kan du plassere og redigere bildene slik du ønsker det. Jeg tok og lagret alle bildene jeg fant før jeg dro dem inn i disse rutene.

Lagre bildet i “datamaskin” når du er ferdig, så er bildet klart til å bli lastet opp som et Facebook forsidebilde.

#facebook #forsidebilde #design

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg