En mandag

Hei, mandag! Håper ikke denne uken igjen blir fullbooket (kun noe står på kalenderen som gjøremål). Jeg har en innlevering som jeg skal levere i løpet av de første to dagene i denne uken på rundt 700 – 800 ord. Høres mye ut, men det er det! Så har jeg bestilt time hos rådgiveren, som er i morgen etter skolen, som gjelder for å søke skole til høsten. Tiden går så fort når jeg først tenker på det! Ville helst gjøre det i denne uken fordi fristen nærmer seg for hver dag som går. Hvilke valg jeg kommer til å legge på lista, kommer senere. Må bare bestemme meg først hva jeg skal sette der.

#skole #påbygg #utdannelse #student

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg