Desenio med stilfulle posters

Reklame | Desenio

For noen uker siden fikk jeg en digital hentelapp om en ankommet pakke fra Desenio. Leveransen kom veldig kjapt da bestillingen ble gjort 1. april, og jeg kunne allerede hente pakken neste dag hos nærmeste postkontor. Desenio er kjent for å selge stilfulle og trendy plakater, posters og rammer som man kan henge opp og dekorere på veggen. Det finnes så mange forskjellige plakater å velge mellom, som for eksempel kunstmotiver, tekstplakater, fashionstyles, grafiske elementer og svart&hvitt quotes. Valgene er mange, og dere som elsker interiør blir nok overrasket over hva dere kan velge til interiøret. Plakatene kommer i mange ulike størrelser, som passer til enhver ønsker og smak.

Etter å ha fått plakatene over, måtte jeg kjøpe bilderammer. Det gikk noen uker til det da jeg måtte gå til forskjellige butikker for å se på utvalgene. Først kjøpte jeg de små rammene til de 3 plakatene på 30×40 cm, så etter hvert til de 3 store på 50×70 cm og 61×91 cm. Nå er de endelig hengt opp på veggene så det blir fint å se på.


Inspired, kunstplakat (30×40 cm). – HER
King Penguin, plakat (med fotokunst i form av ville dyr). (30×40 cm) – HER
Sailing, plakat med seil. (30×40 cm) – HER

På rommet mitt: Disse 3 plakatene har jeg hengt på den ene veggen (har skråtak). Alle motivene var forskjellig, så da tenkte jeg å ha dem ikke bare ved siden av hverandre på rad, men at det går nedover som en trapp. Rammene er kjøpt på Jysk.


Eiffeltower, poster.
(50×70 cm) – HER

Big Ben, plakat med byer.
(50×70 cm) – HER

På stuen: Oransj tapet med blomster som mønster (ikke så synlig). Den ene veggen til venstre er lengre enn den til høyre, og jeg tenkte at de skulle stå i midten på hver sin side. TV-en står til venstre, så alle veggene der er dekket med bilder og rammer. Sort og hvitt er fint da det skaper litt dynamikk sammen. Passet også veldig med sort ramme rundt hver av de bildene som var sort&hvitt fra før av. Rammene kjøpte jeg på IKEA.


Mountain Reflection, plakat.
(50×70 cm) – HER

På stue, ved spisestue: Et landskapsbilde med en litt større ramme rundt. Altså er bildet på 50×70 cm, men med det hvite rundt bildet (passepartout) trekkes motivet mer fram og får det til å virke større på veggen = 61×91 cm. Sølvramme også kjøpt på IKEA.

Hva synes dere om plakatene?

#desenio #samarbeid #design #interiør #plakater #posters #dekorasjoner

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg