Klar for årets 17. mai?

Gratulerer med dagen alle sammen! Det er 17. mai, Norges nasjonaldag i dag. Har egentlig ikke planlagt hva jeg skal ha på meg, siden bunaden ikke lenger passer fordi den har blitt for kort. Ellers blir det finklær på. Jeg skal ned til byen for å se på skoletoget først. I år er det frivillig å gå skoletog (går VG4), men jeg skal følge med på det. Forhåpentligvis litt senere blir det besøk på Odderøya Amfi (det er et tivoli der med gratis inngang). Vanligvis har det alltid vært slik: Se på skoletoget, ta bilder, vandre rundt byen, ta bilder (igjen), dra til skolen for å se hva slags 17. mai aktiviteter de har å tilby og så hjem.

Huskeliste for årets nasjonaldag: Flagg, kamera, mobil, ekstra batterier, penger, popkorn, kake og annet av mat … Kameraet blir med som alltid, for uten kamera hadde det ikke blitt noen bilder. Og bilder er minner som vi kan se tilbake på senere. Dette innlegget er forresten forhåndspublisert, så nå er jeg egentlig i byen og feirer 17. mai som mange andre også gjør 🙂

#17mai #mai #grunnlovensdag #flagg #norge

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg