Såpeglatt sted

I dag fra rundt kl. 9:45 og utover var jeg og en fra klassen ute på Odderøya for å filme til naturfagsprosjektet, fordi vi skulle lage en film om suksesjon. Været var grått og ikke så fint, og det hadde regnet litt før vi var der. Jeg hadde med meg mitt eget kamera, og gikk innover til Odderøyhallen. Dette skulle jeg ikke ha gjort …

Ved Odderøyhallen noen hundre meter var det vann og noen store steiner. Da jeg gikk over noen store steiner (de til venstre i bildet), var det glatt. Ramlet og sklei. Jeg hadde hele tiden kamerastroppen rundt halsen og holdt i høyre hånd kameraet. Mest av alt fikk jeg sjokk etter den hendelsen. Og enda verre: Da jeg tok en titt på kameraet, var det skrapt hardt opp.

Whops …

Deretter å ha vært ute, dro jeg hjem for å skifte (+hvile). Etter lunsj tok jeg bussen tilbake på skolen for å ha de to siste historietimene (var det virkelig nødvendig?), og kom noen minutter for sent. For en dag det har vært …

#natur #tur #skole #naturfag #historie

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg