Ingen internett wifi

I dag gledet jeg meg faktisk til å gå på skolen! I går hadde vi skriftlig eksamen i norsk (obligatorisk), og etter å ha vært ferdig med den, ville jeg slappe av med å se litt på internett! Men, jeg kom hjem til null-fungerende-internett. Selve wifi-boksen virket ikke, og ikke nok med det: Hustelefonen fungerer heller ikke! Noen grønne lys blinket og telefonen hadde ikke summetoner. Vi kontaktet og ringte selskapet rundt klokken 17, men da kunne ikke noen komme å fikse internettet siden de allerede var ferdig på jobb. Det er så dårlig når de ikke vil fikse det med engang, ettersom alle her i huset trenger å bruke internett til å lese nyheter, spille spill, gjøre skolearbeid også videre.

Siden jeg er avhengig av den wifi-boksen som gjør at jeg kan være på nett, kan jeg ikke være på nett akkurat nå. Fikk beskjed om at skulle fikse det etter 3 – 4 dager, og jeg kan ikke holde ut så lenge! Hva skal jeg gjøre? Akkurat nå jobber jeg med naturfagsprosjektet, prøvemuntlig i norsk og prøvemuntlig i matte. Når internett ikke vil fungere, så er det bare en løsning: Å gjøre ting på skolen eller på biblioteket.

#internett #wifi #skole #påbygg #juni

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg