Nettet er tilbake

Nå fungerer internett og hustelefonen som det skal! De fikk allerede noen til å fikse kablene i går ettermiddag rundt klokken 17, så det ble vi glade for. Jeg jobbet hjemme i dag (noen hadde prøvemuntlig i norsk), og resten av skoletimene hadde vi fått oppgaver som vi kunne arbeide hvor vi ville. Jeg jobbet med prøvemuntlig matte om funksjoner og GeoGebra. Føler at det er det eneste jeg får til. Nå kom jeg på at vi er i juni-måned, 11 dager til muntlig eksamenstrekk som er den 13. juni og 21 dager igjen til skolen slutter (!). Så fort går tiden altså!

Eksamensoppgaven vi fikk utdelt som vi skal gjøre (prøvemuntlig i neste uke). Oppgaven vi fikk var litt vanskelig, men den skal jeg få til 🙂

#skole #påbygg #matte #norsk #internett #skolearbeid #eksamen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg