Getting up early

Å komme tidlig på skolen de to første mattetimene vi egentlig ikke skulle ha, da er man veldig våken ja. Jeg benyttet timene til å fikse og installere/gjøre PC-en om til privat bruk. Lisensen som ligger i PC-en før oppdateringen kommer til å gå ut ca. 70 dager etter at jeg har forlatt skolen, så da tenkte jeg å ikke vente med å gjøre det etter sommerferien siden jeg ikke er så flink med tekniske ting. Vi har jo IT på skolen som kan hjelpe oss med det. Nå har jeg fått over fra å bruke Windows 7 til Windows 10, for en forandring! Jeg fikk Microsoft pakkene (2016 versjoner), men kunne dessverre ikke få Photoshop (selv om jeg har spurt flere ganger siden jeg var så desperat).

Etter de to lange timene, begynte folk fra klassen å dukke på. Vi skulle ha årets siste norsktimer. Mange snakket om karakteren i norsk skriftlig eksamen for å ha en liten diskusjon og sammenlikning, siden 6 – 7 stk av oss fikk karakteren 2. Hvordan var det mulig å få karakteren 2, og så mange av oss fikk det? Sensorene som har rettet eksamenen vår har tydeligvis vært ganske strenge, eller så har vi dessverre misforstått oppgaven … I timene spilte vi Alias, tok 3 ulike Kahooter som en klassequiz og til slutt en adjektivfortelling. Historielæreren kom også innom for å si lykke til videre, og viste oss en koselig film på rundt 7 minutter og deretter var skoledagen plutselig slutt. Alle timene i norsk, matte, naturfag og historie var vi ferdige med, i morgen fri og på onsdagen er det avslutning for avgangselever :’)

#skole #karakter #avslutning #norsk #matte #naturfag #historie #pc #windows #oppdatering

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg