Skoleavslutningen starter snart

Om noen timer er det avslutning for avgangselever på skolen. Jeg var også med i en slik avslutning i fjor (da gikk jeg VG3), som var utrolig koselig der vi alle kunne møttes for å snakke og si farvel til hverandre. Nå er jeg altså ferdig med VG1, VG2, VG3 og VG4 – 4 herlige år på den kreative skolen! Årene har gått så utrolig fort, for jeg har møtt mange flotte klassekamerater og lærere. Vi har skapt gode minner, og det er selvfølgelig vanskelig å gi slipp på at vi faktisk er ferdige her og at vi har lært så mye av hverandre og lærerne gjennom årene. Jeg tenkte kanskje å lage en videoblogg om årets siste år på videregående og avslutningen, så dere kan se hvordan det er.

#skole #påbygg #utdanning #avslutning

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg